Přírodovědný klokan okresu Přerov – výsledky

[27. 10. 2021] | Uveřejnil: administrator

Letošní ročník zajímavých otázek z přírodních věd na Gymnáziu Hranice má své úspěšné řešitele v rámci okresu Přerov. V kategorii Kadet získal Michal Brezniak (žák V2.A) 102 bodů z celkového počtu 117 bodů a obsadil 1. místo, celkem 243 řešitelů kategorie Kadet v rámci okresu Přerov.
Jakub Konečný (žák V2.A) obsadil 7.místo se ziskem 69 bodů.
Ve starší kategorii Junior získal Ondřej Burianec (žák V3.A) 88 bodů z celkového počtu 117 bodů a obsadil 1.místo, celkem 399 řešitelů kategorie Junior v rámci okresu Přerov.
Michalovi a Ondřejovi blahopřejeme k zisku zlaté medaile v konkurenci velkého počtu řešitelů a děkujeme za reprezentaci školy.

Autor: Jana Horáková

Přírodovědný klokan

Přírodovědný klokan

Aktuality

PŘEKLADATELSKÁ SOUTĚŽ V NĚMECKÉM JAZYCE

[1.12.2021]

Vyučující předmětového týmu německého jazyka vyhodnotily výsledky školního kola překladatelské soutěže. Po složitém rozhodování se vítězkou stala Markéta Malá, druhé místo obsadil Kryštof Klvaňa. Děkujeme všem účastníkům za velmi dobrou práci a blahopřejeme postupujícím do … pokračovat »

Bobřík informatiky kategorie Senior – postup do ústředního kola

[29.11.2021]

V listopadu proběhla na naší škole celonárodní soutěž Bobřík informatiky, rozvíjející algoritmické myšlení. V kategorii Senior navazují na toto kolo ještě kola ústřední, která proběhnou 3. února 2022 vždy na vybrané škole v každém ze … pokračovat »

VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ ŠKOLNÍHO KOLA PŘEKLADATELSKÉ SOUTĚŽE V ANGLIČTINĚ

[29.11.2021]

Předmětový tým angličtiny děkuje všem účastníkům listopadového školního kola překladatelské soutěže za velmi zajímavé a mnohdy inspirativní čtení přeloženého uměleckého a odborného textu. Do fakultního kola FFUPOL, které se koná 4. ledna 2022 v Olomouci, … pokračovat »

MEZINÁRODNÍ ONLINE SOUTĚŽ BEST V ANGLIČTINĚ

[29.11.2021]

V pátek 26. listopadu 2021 se devatenáct našich žáků zúčastnilo mezinárodní online soutěže BEST v angličtině www.bestinenglish.org. Podstatou soutěže je, že se účastníci zaregistrují, spustí soutěžní zadání na stránce organizátora soutěže a pracují 60 minut … pokračovat »